Zbudowanie sklepu internetowego
Dla firmy Ganeo mieliśmy przyjemność realizować rozbudowany projekt sklepu internetowego. Proces realizacji składał się z 4 etapów: przygotowanie makiet strony, zaprojektowanie layoutu, zakodowanie strony z podpięciem pod system Prestashop oraz dostosowanie strony do urządzeń mobilnych.
Import ponad 8000 produktów
Realizacja obejmowała nie tylko zbudowanie sklepu, ale również zaimportowanie ponad 8000 produktów z hurtowni z uwzględnieniem wielu kombinacji jednego modelu.
Kombinacje i integracja hurtowni
Dla firmy Ganeo wykonaliśmy dedykowany moduł do Prestashop, który pozwala podmieniać opisy produktów w zależności od ich kombinacji (w chwili realizacji taki moduł nie był dostępny na rynku). Dodatkowo zintegrowaliśmy stany magazynowe z trzema zagranicznymi hurtowniami, podpinając CRONa weryfikującego stany magazynowe u dostawców
Propozycje dla produktu
Dla każdego produktu stworzyliśmy możliwość podpinania poradników, akcesoriów, które są mu dedykowane oraz pakietów serwisowych, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko wzbogacić swój koszyk o nowe elementy.
Program lojalnościowy
Dla klientów sklepu przygotowaliśmy program lojalnościowy, dzięki któremu za zakupy można zbierać punkty i wymieniać je na nagrody.
Dział poradników
Na stronie przygotowaliśmy osoby dział dla poradników z osobną wyszukiwarką, gdzie klienci mogą uzupełnić informacje o produktach.
Ceny w EUR i PLN
Na sklepie zaimplementowaliśmy dwie waluty PLN i EUR. Walutę EUR podpięliśmy pod automatyczną aktualizację kursu walut.